2014-08-01 08:00Pressmeddelande

ME, branschförbundet för framtidens maskinförare – kom och träffa oss på Load Up North den 28-30 augusti!

Maskinentreprenörerna (ME) står i framkant för medlemsföretagens och branschens utveckling. Det är vi som tar fighten med utbildningsanordnare och utbildar själva i
ME-skolan. Det är vi som arbetar för sänkta kostnader i medlemsföretagen genom inköpsavtal i ME Inköp och det är vi som utvecklar verktyg som förenklar för företagen i vardagen.

ME Nord ställer ut på Load Up North – mässan för entreprenadmaskiner, transport och rekrytering den 28 – 30 augusti i Boden.

ME Nord bjuder dig på inträdet till Load Up North!
Kontakta Sandra Granström på e-post: sandra.granstrom@me.se så får du en inträdesbiljett och sparar 100 kronor.

Välkommen till ME Nords monter nr 2022!

För mer information:
Läs på: www.me.se/loadupnorth